Warszawa - 1 Siedmiogrodzka
W naszej ofercie m. in. : monitoring wokół obiektu, taras słoneczny, czujnik dymu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, pokoje rodzinne, WiFi, gaśnice, bezpłatne WiFi, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, dostęp za pomocą kluczy, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, winda, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, pokoje dla niepalących, parking na miejscu, parking, Możliwe wystawienie faktury, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, codzienne sprzątanie, sklep na miejscu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, prywatny parking, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, parking w garażu, pokoje dźwiękoszczelne, śniadanie w pokoju, całkowity zakaz palenia, dostęp do Internetu, centrum fitness, klimatyzacja, wanna z hydromasażem / jacuzzi, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, całodobowa ochrona, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, ogrzewanie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 11:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Siedmiogrodzka P&O Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 2000 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Zameldowanie po godzinie 22:00 podlega dodatkowej opłacie w wysokości 120 PLN. Możliwość przyjazdu o późnej porze wymaga potwierdzenia ze strony personelu obiektu. W dniu przyjazdu pobierany jest depozyt na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. Depozyt wpłacony gotówką zostanie zwrócony przelewem bankowym w ciągu 7 dni. Depozyt wpłacony za pomocą karty kredytowej zwracany jest na rachunek powiązany z karty w ciągu 10 dni. Życzenia specjalne realizowane są w zależności od dostępności.Dostępne pokoje:
Apartament 6 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa, 1 rozkładana sofa - 65 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 33 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Warszawa - Siedmiogrodzka PO Serviced Apartments, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2739778